Een portret van een in Khartoum beroemde man die zich heeft ontwikkeld tot een soort professionele voetbalsupporter. Zijn specialisme is niet het aanmoedigen van de speler, maar van de toeschouwers. Als een dirigent zweept hij zijn orkest op tot ritmische ondersteuning van het elftal. Een echte nummer twaalf.