De ondertitel van dit werk luidt: ‘Symfonie # 2 voor Dot Matrix printers’. Een ritmische choreografie van printeronderdelen en hun inmiddels klassieke typografie wordt afgewisseld met observaties van het leven in kantoorgebouwen. Mens versus machine. De onophoudelijke opmars van de techniek. De score is van de Canadese componist [The User].