Portret van Erkki Kurenniemi, met avant-gardemuziek en -films uit de jaren 60, de ontstaansgeschiedenis van microcomputers en 21e-eeuwse wetenschapsvragen. Met fragmenten uit Kurenniemi’s vroege films en zijn lopende project, waarin hij obsessief details van zijn dagelijkse leven catalogiseert, zodat hij tot leven gewekt kan worden na zijn dood.