‘Dad’s Stick gaat over drie gebruikte voorwerpen die mijn vader me kort voor zijn dood liet zien. Twee daarvan waren zo doordrenkt van verhalen dat hun oorspronkelijke vorm en functie bijna volledig verdwenen waren. Het derde voorwerp leek meteen herkenbaar, maar bleek iets geheel anders te zijn.’ (JS)