Cold Open
De observerende lens van Seamus Harahan onthult de gebaren en het machogedrag van Noord-Ierse jongeren. Intuïtief kijkend, filmend, registrerend zonder na te denken, legt hij verrassende partjes van het absurde bloot, en voert ons mee naar ‘het kruispunt van de innerlijke en uiterlijke realiteit’.