Crystal World
Pia Borg gebruikt stop-motion film en live geregistreerde dans om moderne en historische visies op de toekomst op te roepen. Een viraal kristal vormt bomen, dieren en mensen om tot juwelen die voor altijd in het heden blijven zweven. Het kristalliseren wordt verbeeld met spiegels, prisma’s, modellen en time-lapse opnamen.