Woodcarver
In een confrontatie op straat schiet een politieagent de onschuldige John T. Williams dood. Via radioverslaggeving weerklinkt het incident terwijl we meekijken door de voorruit van een patrouillerende politieauto. De hectiek van het incident wordt nog overtuigender dankzij de opzwepende dubstep soundtrack.