In een snelle montage van bestaande close-upbeelden van handen wisselt Bob Kohn alledaagse, religieuze en seksuele activiteiten met elkaar af, begeleid door een ritmisch spannende soundtrack. Niet alleen worden we geconfronteerd met menselijk handelen, maar ook met de aard van ons bestaan.