Drie weken lang bivakkeren zes duikers afwisselend in de drukkamer van het platform Luna of zijn aan het werk op de bodem van de oceaan. Al die tijd ademen ze helium en zijn al hun handelingen aan strenge protocollen gebonden. Filmmaker Yuri Ancarani bracht drie dagen met hen door en legde nauwgezet alle handelingen vast.