Stockbeelden zijn goedkoper dan nieuw materiaal en worden meestal gebruikt als sobere illustratie. Provost (Plot Point, The Invader) laat zien dat ze op zichzelf esthetische waarde hebben en een verhaal kunnen vertellen. Voor deze film gebruikte hij uitsluitend stockbeelden van een Boeing die de ondergaande zon tegemoet vliegt.