Dichtung und Wahrheit
Met deze film beweert de kunstenaar zelf een grote koerswijziging te hebben ingezet. Van de rol van perfectionist stapt hij over naar die van jager en verzamelaar. En dus moet deze film, die bestaat uit het ruwe materiaal van drie commercials, niet worden gezien als found footage, maar als bewust bijeengezocht.