Arnulf Rainer
Een van de meest absolute films die ooit het licht hebben gezien. Deze metrische film dankt zijn titel aan de vriendschap met (en sponsoring door) mede-kunstenaar Arnulf Rainer. Dezelfde radicale reductie was ook de ambitie van de zogenaamde Flicker films van Tony Conrad, Paul Sharits en anderen – met telkens een totaal ander resultaat.