Missoni
De experimentele filmmaker Kenneth Anger staat bekend om zijn vele cultklassiekers uit de jaren 60 en 70. In dit werk voor het Italiaanse modehuis Missoni is zijn overbekende psychedelische signatuur duidelijk te herkennen. Hypnotiserend en vervreemdend, de korte film neemt je helemaal mee terug naar de sixties.