Hedi Who…
Toen Kris Van Assche Hedi Slimane opvolgde bij Dior Homme, waren alle (kritische) ogen op hem gericht. Hij hield vol en maakte Dior Homme nog succesvoller. Drie jaar later zoekt Vandebrug hem op en maakt dit korte portret, waarin Van Assche openlijk vertelt over zijn werk nu en de moeilijkheden in het begin.