Collide-o-scope
Collide-o-scope is gemaakt door één persoon, in één take en in één shot. Met vier Super8-camera’s weet een man in een witte kamer zichzelf te klonen. Hij en zijn klonen hebben drie minuten. Dan is de film in de camera’s op en verdwijnen ze weer in de ether.