Beijing Double Happiness
Dubbel Geluk, shuangxi, is de koppeling van twee Chinese karakters (xi, ‘vreugde’) die worden geassocieerd met bruiloften en wederzijdse liefde. De film zelf is in tien dagen in Beijing opgenomen door twee geliefden. ranElettriKe is een collectief uit Rome dat actief is op het snijvlak tussen experimentele film en beeldende kunst.