In Thailand zorgt een seriemoordenaar voor een reeks gruwelijke vondsten. Ontzielde lichamen worden in mootjes gehakt en ontdaan van genitaliën teruggevonden in rode koffers. Afgezien van de wijze waarop de slachtoffers aangetroffen worden, zijn er weinig overeenkomsten te bespeuren in de mysterieuze zaak. Inspecteur ‘Papa Chin’ weet de dader niet te traceren en vraagt hulp aan Tai, een voormalig huurmoordenaar. Wanneer het Tai lukt binnen vijftien dagen de brute killer te vinden, is hij, zo belooft Chin, een vrij man. Dan zal hij eindelijk zijn geliefde Noi weer in de armen kunnen sluiten. Voor zijn speurtocht keert Tai terug naar zijn geboortedorp, omdat hij vermoedt dat iemand uit zijn verleden meer van de gruwelijke moorden afweet. Slice is een inventieve, keiharde misdaadthriller die voorzien is van effectieve, zeer realistische ogende special effects en verrassende melodramatische ondertonen. Naar een scenario van Wisit Sasanatieng, regisseur van de Thaise cultfilm Tears of the Black Tiger (2000).