Een jager komt om in de muil van een leeuw en laat een vrouw en twee kinderen achter. De oudste jongen is nu de enige man in huis en wordt de kleine echtgenoot genoemd. De andere kinderen in het dorp lachen hem daarom ongenadig uit, terwijl het gezin nog wreder lotgevallen te wachten staan.