Join the Freedom Force
Demonstranten bundelen hun krachten – van de straten van Iran in 2009 en de G20-conferentie tot en met een tekenfilm-vuilnisbelt en industriële afvaldumps. Een 16mm-stop-action film die gebruikmaakt van een eerlijke, driedimensionale glastechniek. De muziek is van Knalpot.