Cube Cola 3D
Zet je 3D-bril op en strijk neer in een Cube Cola-lab. Je kunt de twee Cube Cola-vrijwilligers bijna aanraken terwijl ze een online, open source colarecept bereiden. Cube Cola kwam tot stand via thuislabexperimenten in een mengvorm van huiselijke en wetenschappelijke methodologieën. Je kunt je eigen Cube Cola-pakket bemachtigen in de tijdelijke conceptwinkel ‘Break Even’ op het festival.