Holding Still
Als gevolg van een ongeluk raakte Janice verlamd toen ze 22 was en de daaropvolgende twintig jaar bracht ze in bed door. Ze bekijkt de wereld via een serie bewakingscamera’s die aangesloten zijn op haar laptop. We zien haar woonplaats Seaside, ooit filmlocatie van The Truman Show, door haar ogen.