Es wird einmal gewesen sein
In een Duits kerkje voert een pijporgel Organ2/ASLSP (As SLow aS Possible) van avant-garde componist John Cage uit, noot voor noot. Dit 639 jaar durende concert zou zonder onderbreking moeten voortduren tot het jaar 2640.