Handgemaakt vernuft kan computertrucjes evenaren. Fel licht beschijnt geometrische voorwerpen en schaalmodellen en veroorzaakt zo een dynamische manipulatie van zwart, wit, schaduw en licht: een simulatie van de basale computeranimaties van Global Illumination 3D.