Een visueel duet van een 16mm-film en een 16mm-fotogram als zelfportretcollage. Geïnspireerd op de aardse lusten en wonderen in de levendige filmjuweeltjes van Stan Brakhage en in het middenpaneel van het drieluik van Hieronymus Bosch uit 1504, getiteld De tuin der aardse lusten.