Een film in twee delen. In het eerste deel zien we een kale ruimte met een jonge man achter een bandrecorder. Een andere man, gespeeld door Fisher zelf, komt bedrijvig binnen; hij test de recorder en gaat uiteindelijk een achterkamertje in dat, als het verlicht wordt, een projectiecabine blijkt te zijn. De film die hij vertoont neemt het tweede deel van dit werk in beslag. Voortdurend horen we de commentaren van de twee mannen terwijl ze de rushes van hun film bekijken.