Production Stills
Een compacte making-of van een film die nooit gemaakt is: we zien één lang shot van een wand waarop een hand één voor één een aantal Polaroids prikt. De foto’s laten de crewleden zien die de film maken; door het synchrone geluid horen we in ‘real time’ hun overleg en de geluiden van de fotocamera – we zien de flits ook – , zodat we kunnen anticiperen op de foto’s en gezichten kunnen toekennen aan de stemmen.