Zahir won met de korte film K-Hole (ook in dit programma) een forse prijs die werd uitgeloofd door een Duitse autofabrikant. Voor een jonge Maleisische filmmaker veel geld en hij moest het allemaal aan dat ene filmpje opmaken. Dus maakte hij het helemaal zoals hij het in zijn droom voor ogen had. De droom van een kleine jongen met een teddybeer.