Een kleine zelfgeproduceerde film, waarmee de maker een prijs van sponsor BMW won, om een minder kleine film te produceren. Dat werd Teddy & I en die draait ook in dit programma. Het thema van de prijsvraag was mobiliteit en Zahir laat zien dat je dan niet direct aan auto’s hoeft te denken. Hij dacht aan immobiliteit en liet zich levend begraven.