Opening Night
Verloren in een bizarre, bewusteloze toestand probeert Jimmy z’n dromen in de hand te houden om zijn leven weer op orde te krijgen.
Een vijftienjarige jongen ontdekt de positieve invloed van bijzondere mensen op straat.
Wout komt onverwacht thuis. Daar staat een onbekende man achter het aanrecht te koken voor zijn vrouw en kind.