Marcel Broodthaers °1924
De vooraanstaande conceptuele kunstenaar Marcel Broodthaers maakt op het eerste gezicht potsierlijke voorwerpen tot kunst. De sobere documentaire Marcel Broodthaers °1924 toont zijn uiteenlopende werken en, misschien wel belangrijker, de ideeën die hieraan ten grondslag liggen.