Afghanimation
Een Afghaanse vluchtelinge weeft een kleurrijk tapijt, waarbij ze langzaam verschillende oorlogsbeelden bedekt met een deken van vrolijke kleuren. Kritische stop motion-animatie over de manier waarop de Canadezen de echte oorlogsverhalen uit Afghanistan weten te verbloemen.