Truttige façades en etiquette van de westerse sociale eet- en drinkcultuur worden in Rucak uitvoerig onder de loep genomen. Husman laat zich helemaal gaan in de arbeidsintensieve pixillation-animatietechniek om leven te brengen in de stijfheid die het onderwerp aankleeft. Er zit meer dynamiek in de interieurs, dan in de mensen die ze bevolken.