Vrijgezel Alvaro ontmoet zijn zoon Santiago op het vliegveld. Santiago heeft twee uur tot zijn vlucht naar Duitsland vertrekt, waar hij gaat studeren. Beiden zijn nerveus en hun gesprek verloopt stroef, omdat ze elkaar vijf jaar niet hebben gezien. Langzaam lijken ze wat nader tot elkaar te komen. Ontroerende, sobere fictie over familiebanden en intimiteit.