Nemes filmde tien jaar lang elke week de bewoners van een vergeten gebied in het centrum van Boedapest. Ze wonen in houten huizen en op woonboten, tegen de klippen op strijdend tegen overstromingen, sneeuw en projectontwikkelaars.
Melancholische, sfeervolle documentaire over het recht op een eigen plek en leefwijze.