Other Thoughts 4
Other Thoughts 4 is een serie portretten met als bindend element verstilde beelden. Een surrealistische wereld die niet vreemd is, maar eerder bestaat uit flarden van dromen en soms van zorgen. De montage wordt bepaald door beeld en sfeer. Een melancholische film die is samengesteld uit materiaal dat Plaat in de loop van zijn verschillende reizen verzamelde.