Fernweh
Creatieve documentaire waarin op een bijzondere manier naar iets heel gewoons wordt gekeken: het maken van slaapzakken. De dwarrelende pluisjes, mooie lichtinval en de gecontroleerde handen van vakman Peter zorgen voor een aangename rust.