Attached to Omar’s Life for 7 Minutes
Wij mensen houden van gluren, maar wat als dit verplicht en bijna genant wordt? Attached to Omar’s Life for 7 Minutes gluurt mee over de schouder van de eenzame, in een sleur geraakte Omar. Tragisch genoeg zijn deze zeven minuten meer dan genoeg om te laten zien hoe Omars leven er de komende decennia uit zal gaan zien.