Betty Banned Sweets
Tussen de vele zelfgemaakte diorama’s en posters van landen over de hele wereld, droomt de 23-jarige Benjamin van de verre reizen die hij wil maken. Zijn dromen staan echter in schril contrast met zijn vastgeroeste leven; hij woont bij zijn afhankelijke moeder. Originele independent waarin de diorama’s van Benjamin een grote rol spelen.