Een van de talrijke ‘plaatsgebonden’ films voor meerdere schermen die Sharits bedacht in de jaren zeventig. Deze versie voor twee schermen (er bestaat ook een versie voor vier schermen) presenteert twee elkaar overlappende loops die een cyclus doorlopen van diverse kleurveranderingen en zo een percussieve compositie vormen.