Mechanical Nights
In haar vorige video, Molecular Black, diende een choreografie van Gourfink en Toeplitz als basis voor een onderzoek naar de kleur van het digitale zwart. In Mechanical Nights wordt het sprookje De kleine zeemeermin van Hans Christian Andersen gebruikt als basis om in het pixelconcept van gelijkenis naar abstractie te bewegen.