Launch
Launch is een ontdekkingstocht van de oceaan, via moerassen, door velden en langs verlaten wegen, naar een netwerk van vreemde gebouwen. Langzamerhand herkennen we de contouren van een verlaten ruimtecomplex. Terwijl een storm woedt, voorspellen radioberichten een dringende actie.