Voor deze film heeft Fleisch fotografisch papier blootgesteld aan een ongecontroleerde elektriciteitsontlading van 30.000 volt. Door dit proces vervolgens te controleren, is hij in staat een nieuw visueel systeem te creëren voor een elektronenhuishouding.