Mystery shoppers moeten winkelbedienden betrappen op onoorbare handelingen. De nieuweling schaamt zich, maar na een verrassende wending zijn goed en kwaad niet meer zo duidelijk te scheiden. Overtuigend drama over morele keuzes, mooi gedraaid, met oog voor de troosteloze ex-DDR locaties.