Archangel
Deze film presenteert een reeks flikkerende beelden met primaire kleuren op een geluidsband met grommende tapemanipulaties. ‘Hoewel ik met velerlei media gewerkt heb, van muziek tot poëzie, film, performance, multimedia en installatiekunst, loopt er toch een rode draad door het hele werk: Ik ben gefascineerd door het vermogen van licht en geluid om pure magie te creëren.’ (V. Grauer)