Een soap-achtige verwikkeling in een paar beheerste streken – een kant van Iran die we niet vaak zien. Een man krijgt een telefoontje van een vriend wiens vrouw niet op tijd thuis is. Zijn vriend moet zich maar niet te veel zorgen maken, vindt hij.