Light Spill
Een 16 mm projector toont willekeurige filmstroken. In plaats van de film weer op te spoelen, eindigt alles op de vloer in één groeiend onontwarbaar kluwen. Ook al er geen bezoeker is, blijft de projector draaien met de lamp aan. Een protectionist voedt de projector met een nieuwe film telkens er een bezoeker in de galerie komt. Na verloop ontstaat er als tentoonstellingsobject een oncontroleerbare hoop die zich over de galerie vloer verspreidt. Lichtvervuiling of een nieuwe filmsculptuur?