9/11 was al helemaal gefilmd voordat het gebeurde, zien we in deze razend knappe montage van 35 jaar Hollywoodfilms. Massahysterie blijkt altijd op dezelfde manier in beeld gebracht te worden. En gevaar komt meestal van boven.