Becky heeft net haar rijbewijs gehaald, en samen met haar hartsvriendin Sam mag ze de auto van haar moeder even lenen. Helemaal opgewonden rijden ze wat door de omgeving. Dan rijden ze per ongeluk Becky’s kat aan en zijn ze gedwongen beslissingen te nemen over leven en dood. Groteske coming-of-age-komedie vol heerlijk irritant tienerpathos.