Agitated Screams of Maggots
Nieuw werk van Kurosaka Keita, wiens Sea Roar vorig jaar in Rotterdam te zien was. Dit nieuwe werk is gemaakt voor de band Dir En Grey, die zich niet laten categoriseren, en momenteel veel fans in Europa en Amerika vergaren. Kurosaka maakte een animatie gebaseerd op hun muziek, die zijn fascinatie voor geweld en relaties illustreert.