What Talking Means
Wat is ze vreselijk dichtbij, zo dichtbij dat ik haar kan zien ademhalen, kan zien hoe ze die sigaret vasthoudt, hoe haar blik over de lens dwaalt zonder Het te zeggen, wat ze achterhoudt, hoe haar woorden nooit helemaal uitgesproken worden, nooit als een mes door je heen snijden, maar toch maakt ze je kapot. Dit persoonlijke schrijven van Mike Cartmell is onderdeel van een suite van fragmenten die samen zijn epische work-in-progress Shipwreck Theory vormen.